English

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

کانون جوانان جمعیت هلال احمر در ۸۰۰ شهر فعالیت می‌کند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امروز کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های سازمان هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

کانون جوانان جمعیت هلال احمر در ۸۰۰ شهر فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امروز کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های  هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: کانون های دانش‌آموزی در حال حاضر در ۹ هزار و هفتصد دبیرستان کشور با حضور دانش‌آموزان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در کانون های دانش‌آموزی هلال احمر، مشق بشردوستی می‌کنند و مهارت گفتگو را برای بستر سازی صلح و دوستی یاد می‌گیرند و در کنار آن آموزش های مربوط به کمک‌های اولیه را دریافت می‌کنند.

حبیبی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور دارای کانون دانشجویی هلال احمر هستند و همچنین در ۸۰۰ شهر نیز کانون جوانان جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند و ۲۰۰ حوزه علمیه نیز فعالیت های امدادی را در قالب کانون طلاب دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ۷۰۰ روستا در سراسر کشور، فعالیت حوزه جوانان را با هدف خدمت به مردم و گسترش فرهنگ بشردوستی اجرا می‌کنند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در زلزله استان کرمانشاه و امور امداد رسانی نقش چشمگیر و تاثیر گذاری داشتند و این نقش آفرینی شایسته تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه