English

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور خبرداد:

آماده باش سازمان مدیریت بحران استان های تهران و البرز

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از آماده باش و تشکیل جلسه سازمان مدیریت بحران دو استان تهران و البرز خبر داد.

آماده باش سازمان مدیریت بحران استان های تهران و البرز

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی اکبر پور با بیان این مطلب افزود: زلزله بامداد روز چهارشتبه که در بخش های غربی استان تهران نیز احساس شد با قدرت 4.2 ریشتر در  ملارد در نزدیکی بین دو استان تهران و البرز روی داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از وقوع زلزله ساکنان کرج و بخش غربی تهران به خیابان ها آمدند، ادامه داد: شهروندان ساکن در کرج  شهرک های اطراف استان البرز شدت زلزله را بیشتر احساس کردند. اما جای نگرانی نیست و تا کنون نیز گزارشی مبنی بر خرابی و یا مصدوم شدن مردم گزارش نشده است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه زلزله بامداد امروز در عمق 12 کیلومتری زمین روی داده و مربوز به گسل مشکین دستو اشتهارد بوده است، یادآور شد: در حال حاضر سازمان مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی در  دو استان‌های تهران و البرز در حالت آماده‌باش هستند، تاکید کرد: آمادگی لازم از سوی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی وجود دارد.

اکبرپور با تاکید بر اینکه شهروندان همواره باید نسبت به وقوع حوادث طبیعی هوشیار باشند،  بیان کرد: اما این معنایش ترس و وحشت مردم نیست و مردم باید آرامش خود را حفظ کنند و همانطور که گفتم این زمین‌لرزه از پس‌لرزه‌های زلزله هفته گذشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه