English

نجفی به تشریح آخرین اقدامات مدیریت پایتخت پس از زلزله شب گذشته تهران پرداخت

شهردار تهران در تشریح آخرین اقدامات مدیریت شهری و وضعیت پایتخت پس از زلزله شب گذشته گفت: زلزله، مانور عملیاتی برای شهروندان بود.

نجفی به تشریح آخرین اقدامات مدیریت  پایتخت پس از زلزله شب گذشته تهران پرداخت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی نجفی به تشریح آخرین اقدامات مدیریت شهری و وضعیت پایتخت پس از زلزله شب گذشته پرداخت.

زلزله دیشب دو نکته مثبت داشت

 شهردار تهران با اشاره به سپری شدن شبی سخت برای بسیاری از همشهریان تهرانی پس از وقوع زلزله، ابراز کرد:  زلزله دیشب دو نکته مثبت داشت؛  یکی اینکه به طور خیلی طبیعی یک مانور عملیاتی برای شهروندان تهرانی بود و شهروندان نشان دادند در کمال خونسردی و با سرعت می توانند خانه های خود را تخلیه کنند و در نقاطی که امنیت بیشتری دارد، مستقر شوند. نکته دوم نیز آن است که این زلزله های کوچک، مقدار زیادی از انرژی زمین و گسل های زلزله را خالی می کند. از این رو از این رو امیدوار هستم با اتفاق افتادن این نوع زلزله های کوچک که تخریبی نیز به همراه ندارند، هیچ گاه با زلزله های بزرگ مواجه نشویم.

نجفی در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری تهران پس از وقوع زلزله، گفت: من دیشب در جریان مجموعه عملیاتی که باید از طریق شهرداری و ستاد مدیریت بحران انجام می شد، قرار داشتم و از امروز صبح نیز دائما با بخش های مختلف شهرداری ارتباط داشتم؛ همچنین گزارش های مربوط به همشهریانی که در بعضی از پارک ها، سوله های بحران و سالن های ورزشی شهرداری مستقر بودند را دنبال می کردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه