English

رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید کرد

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره وضعیت اعزام زائر به عتبات عالیات توسط بخش های غیر مجاز تاکید کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت، ایجاد تنوع در خدمات و تقویت بازاریابی است.

رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی امروز در نشست مدیران استانی این سازمان در تهران با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از زائران عتبات عالیات توسط افراد و گروههای غیر مجاز به عراق اعزام می شوند، گفت: برای تغییر این وضعیت باید طرح نوین عتبات و اعزام های استانی که از سال قبل اجرا می شده ، با اصلاحات لازم و برطرف کردن نقاط ضعف آن استمرار یابد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت افراد موسوم به آزادبر را مخل روند معمول اعزام زائر توصیف کرد و گفت: سازمان حج و زیارت طی دو سال اخیر بصورت گسترده آسیب ها و اشکالات این موضوع را پیگیری و بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که برای حل آن باید اعزامهای استانی همچنان با قوت ادامه یابد.

محمدی افزود: بر اساس وظیفه ای که نظام بر عهده سازمان حج و زیارت گذاشته، باید در این زمینه ورود کند و همه اجزاء از جمله دفتر نمایندگی در عراق، بازرسی، بیمه، مسئولان امنیتی و دیگر برای حل مشکل نقش لازم را ایفا نمایند.

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید لزوم بر بهره گیری از تجارب گذشته در زمینه اجرای طرحهای مختلف گفت: برای موفقیت در کارها باید بر اساس شرایط روز عمل و بر همین مبنا نقص های موجود را برطرف کنیم.

بنابر این گزارش مدیران استانی سازمان حج و زیارت امروز(چهارشنبه) در تهران گرد آمدند تا ضمن بررسی شرایط و عملکرد استانها در زمینه اعزام زائر به عتبات، راههای ارائه خدمات بهتر و شیوه های بهینه جذب و اعزام زائر را به عتبات عالیات بررسی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه