English

محمدی خبر داد:

اعلام تغییرات در ورود به عرصه کارگزاری حج

رئیس سازمان حج زیارت از برنامه این سازمان برای تغییر شیوه ورود علاقمندان به عرصه کارگزاری حج ، عمره و عتبات (دفاتر زیارتی)خبر داد.

اعلام تغییرات در ورود به عرصه کارگزاری حج

به گزارش خبرگزاری موج؛ حمید محمدی در نشست معاونان و مدیران کل سازمان حج و زیارت از برنامه سازمان متبوعش برای تغییر شیوه ورود علاقمندان به عرصه کارگزاری حج ، عمره و عتبات (دفاتر زیارتی) خبر داد و گفت: بر اساس برنامه تدوین شده؛ نحوه ورود به عرصه کارگزاری امور حج، عمره و عتبات که پیش از این با انتخاب افراد توسط مدیران کاروانها و مدیران هتلها انجام می‌شد، در قالبی نوین و با شیوه‌ای جدید از طریق شرکت واجدین شرایط در آزمون به اجرا در خواهد آمد.

وی  ادامه داد: این برنامه به همه داوطلبان فعالیت در عرصه کارگزاری اجازه می‌دهد بدون برخورد با موانع شیوه‌های  قبلی، پای در عرصه رقابت برای تصدی عنوان کارگزاری حج ، عمره و عتبات بگذارند.

رئیس سازمان حج و زیارت فراخوان سازمان حج و زیارت برای شرکت داوطلبان به منظور حضور در آزمون مربوط  را نخستین گام برای تحول در شیوه انتخاب و همکاری کارگزاران جدید اعلام کرد و گفت: این آزمون موجب شناسایی علمی و حرفه‌ای کارگزاران و تزریق آنان به مجموعه بزرگ خانواده دفاتر زیارتی کشور خواهد شد.

محمدی در ادامه از تلاش این سازمان برای سامان دهی اعزامهای عتبات عالیات خبر داد و افزود: نابسامانی‌های اعزام عتبات که بیشتر در فعالیت افراد و گروههای غیرمجاز نمود پیدا کرده ، مورد توجه و حساسیت مراجع ذیصلاح کشور قرار گرفته و بر همین اساس قرار است با تدوین راهکارهای مناسب برای حل این معضل تصمیم‌گیری شود.

در نشست رییس سازمان حج و زیارت با مدیران این سازمان همچنین موضوعات حج سال آینده و برنامه‌های اجرایی آن، روند اعزام به عتبات عالیات و احتمال اجرای برخی تحولات در بخشهای اداری سازمان حج و زیارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی