English

تدابیر شرکت شهرسالم و اورژانس تهران در روزهای آلودگی هوا

مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره اقدامات این شرکت برای آلودگی هوای شهر تهران گفت: نیروهای شهر سالم با همکاری اورژانس تهران تا زمانی که آلودگی هوا سالم و عادی نشود، هر روز آماده باش بوده و در میادین شهر به منظور خدمت رسانی به شهروندان حضور دارند.

تدابیر شرکت شهرسالم و اورژانس تهران در روزهای آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری موج، حمید چوبینه درباره اقدامات این شرکت به منظور مقابله با مسمومیت‌های ناشی از آلودگی هوای شهر تهران گفت: با توجه به بحرانی شدن وضعیت آلودگی هوا، همانند سنوات گذشته، تدابیری اندیشیده شده است که نیروهای شهر سالم با هماهنگی اورژانس تهران در سطح شهر و میادین اصلی مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با بیان اینکه این اقدام با هدف آمادگی در برابر مسمومیت شهروندان در دستور کار قرار گرفت، افزود: همچنین رسیدگی به وضعیت بیماران قلبی و تنفسی که دچار مشکل می شوند و ارائه خدمات به آنها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از دیروز و همزمان با افزایش آلاینده ها آمبولانس های شرکت شهر سالم در سطح شهر  مستقر شده اند، اظهار کرد: استقرار نیروها تا آخرین ساعات پایانی روز در میادین به منظور خدمت رسانی به شهروندان ادامه خواهد یافت.

چوبینه تصریح کرد: همچنین نیروهای شهر سالم با همکاری اورژانس تهران تا زمانی که آلودگی هوا برطرف نشود، هر روز آماده باش بوده و در میادین شهر به منظور خدمت رسانی به شهروندان حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی