English

هوای تهران ناسالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا همراه با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها، شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

هوای تهران ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز ( 9 آذر) است و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می‌رود، تصریح کرد: فردا (10 آذر) با تداوم این شرایط برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط طی روز شنبه کمابیش ادامه خواهد داشت، گفت: دما تا پایان هفته کاهش محسوسی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح با شاخص 116 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم‌اکنون پایتخت نیز با شاخص 128 در شرایط ناسالم برای گروه‌های است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه