English

برای چهاردهمین روز پیاپی؛

وضعیت کیفی هوای پایتخت ناسالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق پایتخت برای چهاردهمین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وضعیت کیفی هوای پایتخت ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شهبازی گفت: وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا این شرایط در بیشتر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز ( ۱۶ آبان) است و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی طی فردا ( ۱۷ آبان)، بیشتر ساعات به ویژه در بعد ازظهر همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب شرقی خواهد بود. برای روز پنجشنبه (۱۸ آبان) نیز تداوم شرایط و وزش باد موثر در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود و به تدریج طی بعد ازظهر از سرعت باد کاسته می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه دما طی دو روز آینده به‌طور نسبی کاهش می‌یابد، تصریح کرد: غلظت آلاینده‌ها تا فردا کاهش نسبی می‌یابد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۲۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود و شاخص هم اکنون نیز ۱۱۸ و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه