English

استاندار تهران:

نباید توسعه فضای سبز به هفته‌های نمادینی منحصر شود

استاندار تهران با تاکید بر لزوم اقدام جدی برای رفع معضل آلودگی هوای پایتخت گفت: نباید توسعه فضای سبز به هفته‌های نمادینی مثل هفته درختکاری منحصر شود.

نباید توسعه فضای سبز به هفته‌های نمادینی منحصر شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران گفت: همه اقدامات برای رفع مشکل آلودگی هوای استان تهران باید به موازات هم انجام شود و همه نهادها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با تاکید بر توسعه فضای سبز و درختکاری برای کاهش آلودگی هوای تهران افزود: عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده منابع خوبی برای توسعه فضای سبز استان تهران است.

مقیمی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در اجرا قوی عمل کنند و نباید توسعه فضای سبز به هفته‌های نمادینی مثل هفته درختکاری منحصر شود. برای توسعه درختکاری و فضای سبز در شهرستان‌های استان تهران فرمانداران و بخشداران مسئولیت دارند و باید بر این مهم نیز نظارت کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: کنترل خودروهای آلاینده و تلاش برای افزایش خودروها و موتورسیکلت‌های برقی باید در دستورکار قرار گیرد و یکی از دلایل ایجاد آلودگی هوا عدم تعویض به موقع کاتالیست‌های خودروهای عمومی از جمله تاکسی‌ها و اتوبوس‌هاست که باید نسبت به تعویض این قطعه اقدام جدی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی