English

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران:

سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد برگزار می شود

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران از برگزاری سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد، ۱۵ تا ۱۷ آذر سال‌جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران خبر داد.

سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا سلیمی در آستانه برگزاری سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد اظهار داشت: این کنگره امسال نسبت به دوره‌های گذشته از لحاظ محتوا، تعداد مخاطبین شرکت کننده، ارائه مطالب جدید، برگزاری کارگاه و... از کنگره‌های بزرگ در سطح خود به شمار رفته و برگزاری آن نتایج موثر و مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

سلیمی گفت: برای همکاران پیراپزشک نیز در این کنگره برنامه‌ای را به صورت مجزا خواهیم داشت تا هم بار علمی برنامه افزایش یابد و هم نشانی برای توجه ما به همکاران عزیز در این حوزه داشته باشد.

رئیس سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد عنوان کرد: متخصصان مختلف در این کنگره حضور داشته و علاوه بر متخصصین رشته بیهوشی، متخصصان داخلی، جراحان و پزشکان عمومی نیز در کنگره شرکت خواهند کرد و از مطالب ارائه شده در این کنگره بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد، ۱۵ تا ۱۷ آذر سال‌جاری برگزار می شود، اضافه کرد: بیهوشی، مراقبت ویژه درد، مباحث مهمی همچون طب انتقال خون، پارکیلینیک، استفاده از دستاوردهای جدید پزشکی دنیا و اکمو در سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و بررسی درد مورد توجه قرار گرفته و توسط اساتید مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

سلیمی با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار متخصص بیهوشی در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: در سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت  درد ۱۵۰۰ مهمان از ایران و برخی کشورهای خارجی حضور خواهند داشت.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران تصریح کرد: در کنار رشد اموزش مجازی و برنامه‌های غیرحضوری تلاش می‌کنیم با برگزاری سالانه یکبار کنگره‌های بزرگ در جهت بروزرسانی همکاران محترم گام برداریم و شرایط را برای ارتباط مستقیم متخصصان این رشته فراهم سازیم.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی نیز از دیگر اهداف برگزاری این کنگره‌ها است و انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران به این مسئله توجه داشته است. همچنین انجمن به این موضوع واقف بوده که علاوه بر مسلح کردن متخصصین به علم و دانش، توجه به اخلاق پزشکی از دیگر راهکارهایی است که سبب رشد هر رشته‌ای می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر جایگاه رشته بیهوشی رشد بسزایی داشته است، افزود: در انجمن بیهوشی خود را موظف می‌دانیم که بهترین برنامه‌ها را برای متخصصان بیهوشی داشته باشیم و برنامه‌های انجام شده نیز در همین راستا است.

سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت ویژه و مدیریت درد ۱۵ تا ۱۷ آذرماه سال‌جاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با حضور اساتید و صاحب نظران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت  www.congress.iranesthesia.org    مراجعه و یا با شماره 66577996 تماس حاصل فرمایند.

باتشکر

روابط عمومی انجمن بیهوشی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه