English

نماینده مردم تهران در مجلس:

اطلاعات مربوط به بودجه در اختیار نمایندگان قرار گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که اطلاعات مربوط به بودجه در اختیار نمایندگان قرار گیرد و از تعلل در این موضوع انتقاد کرد.

اطلاعات مربوط به بودجه در اختیار نمایندگان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود صادقی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده 184 آیین نامه داخلی مجلس گفت: هیأت رئیسه باید مقدمات ورود به بررسی لایحه بودجه را با کیفیت فراهم کند، در همین راستا لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بودجه از جمله تبصره‌ها و جداول از قبل در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای هفته از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و رئیس این کمیسیون مکرراً درخواست دریافت جداول و اطلاعات مربوط به لایحه بودجه را داشتیم، امروز هم خدمت آقای لاریجانی رسیدم و مجددا این درخواست را تکرار کردم.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: شما فرمودید و من نیز گفتم پیگیری کنند چرا که جداول باید همراه گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد و گویا آقای تاجگردون گفته‌اند در کازیوهای نمایندگان قرار داده شود.

علیرضا سلیمی نماینده محلات نیز در همین رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان 10 روز برای بیان پیشنهادات خود در رابطه با کل لایحه بودجه فرصت دارند باید ردیف‌ها و جداول این لایحه به موقع در اختیار آنها قرار گیرد چرا که در غیر این صورت حق آنها تضییع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه