English

جزئیات واژگونی اتوبوس ولوو/ ۱۳ نفر کشته شدند

رئیس پلیس راه راهور ناجا از واژگونی اتوبوس ولوو در محور سوادکوه خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۳ نفر کشته و ۱۸ نفر مجروح شدند.

جزئیات واژگونی اتوبوس ولوو/ ۱۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدحسین حمیدی گفت: حوالی ساعت ۱۸.۵۱ یکشنبه در محور سوادکوه محدوده پیچ دو گل یک دستگاه اتوبوس ولوو مدل ۸۱ به دلیل نامعلومی از کنترل راننده خارج شد و حدود یک کیلومتر را بدون ترمز طی کرده و پس از آن با برخورد با سواری هیوندا با دیواره مسیر برخورد کرده و واژگون می شود.

وی افزود: برابر اطلاعات سامانه سپهتن پلیس راه سرعت اتوبوس در لحظه برخورد ۱۰۹ کیلومتر در ساعت بوده که این سرعت بیش از سرعت مجاز در محل حادثه بوده است که این امر نشان می دهد به دلیل سرعت زیاد کنترل اتوبوس از دست راننده خارج شده است.

سردار حمیدی افزود: برابر گزارشات سامانه سپهتن پلیس راه، ساعت رانندگی راننده اتوبوس هم که هم اکنون زنده است مجاز بوده و صورت وضعیت مسافر آن نیز مشکل نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱۳ نفر کشته و ۱۸ نفر مجروح شدند، افزود: تیم ویژه پلیس راه هم اکنون در حال بررسی علت این حادثه است و جزییات بیشتر این حادثه به زودی منتشر خواهد شد.

حمیدی گفت: اتوبوس ولوو متعلق به تعاونی سیر و سفر با ۳۰ مسافر بود که از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود که دچار حادثه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه