English

تکمیل نشدن محور سوادکوه نماد سو تدبیری وزارت راه و شهرسازی است / اولتیماتوم به وزیر

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، تکمیل نشدن محور سوادکوه قائم‌شهر را نماد سو تدبیر ی وزارت راه و شهرسازی دانست و از وزیر خواست تا مهرماه تدبیری برای رفع این معضل بیندیشد.

به گزارش خبرگزاری موج، علی ادیانی با تشریح مشکلات ترافیکی این محور افزود: به دلیل مشکلات ترافیکی، گاهی افراد مجبور می‎شوند ۱۲ ساعت در مسیر سوادکوه معطل و از طرفی در برخی مواقع مردم برای انتقال بیماران با مشکل جدی ترافیک مواجه می‌شوند که باید برای این موضوع اقدام اساسی انجام شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات جدی برای تکمیل این مسیر وجود دارد، پیمانکار طرح مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد و پس از بررسی مشخص شد که این بدهی مربوط به دولت قبلی بوده و دولت دهم بنا داشت در غالب پروژه مهر نسبت به تکمیل و افتتاح این طرح اقدام کند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در این مسیر مسائل جدی‌تری وجود دارد، اظهار داشت: آزادسازی اراضی مسیر اجرای طرح انجام نشد و بهتر است مسؤولان و مجریان طرح نخست نسبت به بازسازی معبر قدام کنند تا بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه رفع شود.

ادیانی با اعلام اینکه به وزیر راه و شهرسازی درباره کم‌کاری محور سوادکوه اولتیماتوم داده شده، افزود: اگر تا پایان مهر ماه اقدام جدی برای رفع انسداد محور سوادکوه انجام نشود، از ابزارهای نظارتی و از ظرفیت‌های مردم به بهترین نحو استفاده می‎کنم و البته درباره نحوه استفاده از حق نظارتی قانونی خویش تاکنون با کسی صحبت نکردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه