English

ذوالقدر:

اصل نظارت و بازرسی‌ های ستاد در کلیه استان ها اجرا می شود

ذوالقدر اصل نظارت و بازرسی‌های ستاد را سازنده بیان کرد و گفت: طبق یک برنامه از قبل مشخص شده و با یک سازماندهی هدفمند تا پایان دوره پنج ساله دوم در کلیه استان‌ها اجرا می‌شود.

اصل نظارت و بازرسی‌ های ستاد در کلیه استان ها اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از حوزه معاونت راهبردی قوه قضاییه، ذوالقدر در جمع مدیران قضایی، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام با گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس و یادآوری رشادت های مردم این مرز و بوم به نقش دستگاه قضایی و امنیت و آرامشی که بر کشور حاکم است اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه با تلاش قضات و کارکنان خدوم خود سهم بسزایی در برقراری این آرامش در کشور دارد.

وی زحمات بی دریغ و شبانه روزی دستگاه قضایی استان در برقراری امنیت و آرامش به ویژه در ایام اربعین حسینی را ستودنی بیان کرد.

ذوالقدر با تشریح اهداف سفر به استان ایلام گفت: یکی از مهمترین اهداف نظارت استانی، نظارت در حوزه ستادی می باشد تا با حضور بی واسطه مسئولین مشکلات شناسایی و راهکارهای راهبردی جهت رفع موانع و تنگناها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

این مسئول ارشد قضایی کشور، اصل نظارت و بازرسی‌ها را سازنده بیان کرد و گفت که طبق یک برنامه از قبل مشخص شده و با یک سازماندهی هدفمند تا پایان دوره پنج ساله دوم در کلیه استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت و بازرسی های استانی قوه قضاییه در سطح کشور گفت: ثبت برآوردهای کارشناسی شده و نتایج آن پس از تجزیه و تحلیل های آماری به سمع و نظر ریاست محترم قوه قضاییه جهت تصمیم گیری مقتضی خواهد رسید.

ذوالقدر در ادامه با اشاره به نظارت‌های انجام گرفته در استان تهران مجموع نظریات کارشناسی را حدود 600 صفحه عنوان کرد و افزود: این نظریات کارشناسی تقدیم حضرت آیت الله آملی لاریجانی شد که در پیامد آن اعتبارات لازم جهت توسعه زیر ساخت ها و افزایش راندمان کاری توسط ایشان به واحد های مربوطه ابلاغ شد.

معاون راهبردی قوه قضاییه در پایان نظارت ها را در حوزه های قضایی، مالی، پشتیبانی، حقوق شهروندی، شوراهای حل اختلاف، منابع انسانی، رفاهی، سازمان های تابعه، آمار و عملکردهای استانی و... بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه