English

قیصر خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی در ۷ ماه نخست سال

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور از افزایش 30 درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی در 7 ماه نخست سال خبر داد.

افزایش 30 درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی در 7 ماه نخست سال

به گزارش خبرگزاری موج، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور صبح امروز در نشست خبری در تشریح عملکرد مراکز معاینه فنی سراسر کشور و سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) با بیان اینکه متولی امور معاینه فنی کشور هستیم، اظهار کرد: ٤٨١ مرکز معاینه فنی در کل کشور داریم.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه وزارت کشور مسوولیت به اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور محول شد، ادامه داد: در سال ٩٥ سامانه سیمفا راه اندازی شده است و این سامانه تمام مراکز را تحت کنترل دارد و از حالت جزیره‌ای خارج شده است و از نظر شاخص‌ها و پارامتر‌ها مراکز معاینه فنی با هم اختلافی ندارند.

افزایش 30 درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی در 7 ماه نخست سال

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی افزود: در ٧ ماهه سال جاری ٥ میلیون و ٥٠٠ هزار مراجعه خودرو به مراکز معاینه فنی کشور داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ٣٠ درصد رشد مراجعات بودیم.

قیصر بیان کرد: تعداد مردودی خودرو‌ها از آزمون‌های معاینه فنی در ٧ ماه امسال به نسبت سال گذشته ٦٥ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور بیان کرد: در تهران ٨١٤ هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی داشتیم که ١٥ درصد مراجعات کل کشور را تشکیل می دهد.

وی افزود: با توجه به نصب تعدادی دوربین در خارج از محدوده طرح زوج و فرد، جریمه مکانیزه خودرو‌های فاقد معاینه فنی در تمام شهر تهران و تا ساعت ١٢ شب در حال انجام است.

آمادگی برای معاینه فنی موتور سیکلت داریم

قیصر بیان کرد: امکان معاینه فنی موتور سیکلت‌ها به دلیل فراهم نشدن زیر ساخت‌ها امکان پذیر نیست، اما ما آمادگی برای معاینه فنی موتور سیکلت را داریم.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور با بیان اینکه طرح LEZ در کلانشهر‌ها اجرا نمی‌شود، گفت: با توجه به آماده نشدن زیرساخت ها طرح کاهش با یک ماه تاخیر و از اول آذرماه در ٨ کلانشهر اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه