English

مراجعه ۱۲۵ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان

مدیر مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته فقط ۱۲۵ هزار خودرو برای انجام معاینه فنی مراجعه کرده اند.

مراجعه 125 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمشید جمشیدیان اظهار کرد: ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در کلانشهر اصفهان 9 مرکز مکانیزه سبک با 14 خط همه روزه از ساعت 8 لغایت 14:30 و پنجشنبه‌ها تا ساعت 13:30 فعال است و این مراکز در یک شیفت کاری به تعداد 2 هزار و 500 دستگاه خودرو سرویس‌دهی می‌کنند.

مدیر مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری اصفهان تأکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت موجود معاینه فنی خودروهای شهر در طول سال نزدیک به 700 هزار دستگاه خودرو است، در سرویس‌دهی به خودروها هیچ مشکلی نبوده و مازاد بر ظرفیت هم امکان پاسخگویی به مراجعان وجود دارد.

وی تصریح کرد: 500 هزار دستگاه خودرو مشمول معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان تردد می کنند که در سال گذشته فقط 125 هزار دستگاه خودرو برای انجام معاینه فنی مراجعه کرده‌اند.

جمشیدیان اضافه کرد: آمارها  نشان می‌دهد در سال جاری آمار مراجعات برای اخذ معاینه فنی خودروها 10 درصد رشد داشته است اما این رشد چشمگیر نیست.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه قوانین بازدارنده به نحو مطلوب اجرا نمی‌شود و به همین دلیل بخش عمده جامعه نسبت به انجام معاینه فنی خودروها رغبتی ندارند، گفت: فرهنگ‌سازی‌های لازم باید انجام و قوانین و مقررات هم باید اصلاح شود.

مدیر مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری اصفهان یادآور شد: در محدوده‌های زوج و فرد شهر اصفهان که تردد خودروها کنترل می‌شود، خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه