English

احد وظیفه در گفتگو با موج بیان کرد:

احتمال بروز گرد و غبار در جنوب غرب کشور/عبور موج بارشی مدیترانه از اوایل هفته آینده

مدیر کل پیش بینی هواشناسی کشور از عبور موج بارشی از سمت مدیترانه خبر داد.

احتمال بروز گرد و غبار در جنوب غرب کشور/عبور موج بارشی مدیترانه از اوایل هفته آینده

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در ارتباط با شرایط آب و هوایی تهران بیان کرد: طبق پیشبینی‌های انجام شده  روز شنبه( 30 مهر) در تهران شرایط آب وهوایی نسبتا پایداری حاکم است و در برخی ساعات وزش باد موثر با سرعت ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پایداری نسبی جو افزایش پیدا می کند و باعث بروز آلودگی هوا در شهر ها صنعتی کشور خواهد شد.

احد وظیفه تاکید کرد: به دلیل سرد تر نشدن هوا جای نگرانی نیست اما مبتلایان به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وظیفه با تاکید بر این که تا یکشنبه آینده شرایط پایدار آب و هوایی ادامه خواهد داشت افزود: اوایل هفته آینده شاهد ورود اولین موج بارشی از سمت مدیترانه هستیم  و بخش هایی از غرب  و شمال غرب  کشور را  تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرکل پیش بینی هواشناسی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه در کشورهای سوریه و عراق موجی وارد خواهد شد که باعث بروز گرد و غبار در این مناطق خواهد شد و احتمالا جنوب غرب ایران و کویت را تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه