English

احد وظیفه در گفتگو با موج بیان کرد:

احتمال شرایط هوایی ناسالم برای گرو های حساس/ پیش بینی باران در هفته آینده

در کلان شهر ها به دلیل بیشتر شدن آلاینده ها وارونگی دما اتفاق می افتد و احتمال شرایط ناسالم برای گروه های حساس وجود دارد.

احتمال شرایط هوایی ناسالم برای گرو های حساس/ پیش بینی باران در هفته آینده

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص شرایط آب و هوایی کشور در روزهای آخر هفته گفت: شرایطی پایدار در تمامی کشور وجود دارد و تا انتهای هفته آینده این شرایط پایدار ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی هفته آینده سامانه ی بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که انتظار بارش باران را در استان های شمالی داریم.

وظیفه در ارتباط با شرایط آب و هوایی پایتخت گفت: با توجه به آرامش نسبی در وضعیت هوای پایتخت آلاینده های هوا افزایش پیدا خواهند کرد و احتمال شرایط نامساعد برای گروه های حساس وجود خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی هواشناسی کشور ادامه داد: با توجه به روزهای انتهایی هفته و کمتر شدن تردد میزان آلاینده ها در روزهای آینده کمتر خواهد بود و اثر وارونگی هوا در ساعات ابتدایی روز با شدت کمتری به وقوع می پیوندد.

وظیفه در ارتباط با وضعیت آب و هوایی در سایر استان های کشور بیان کرد: شرایط پایدار در تمامی کشور وجود خواهد داشت و این شرایط برای کلانشهر ها احتمال افزایش آلاینده های هوا را در پیش خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه