English

فرمانده ناجا:

باید حمایت های لازم را از ضابطین داشته باشیم

فرمانده ناجا با اشاره به اعطای کارت ضابطین عام به 40 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی گفت: باید حمایت های لازم را از ضابطین داشته باشیم.

باید حمایت های لازم را از ضابطین داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در مراسم توزیع کارت ضابطان عام که با حضور دادستان کل و تهران در محل دادستانی کل برگزار شد، گفت: موضوع ضابطیت از سال گذشته انجام شد و تعداد قابل توجهی از همکاران نیروی انتظامی آموزش های لازم را دیدند و دانش حقوقی شان ارتقاء یافته است.

وی افزود: امروز ان شاءالله کارت ضابطیت توزیع خواهد شد و کسانی که آموزش دیدند تحویلشان خواهد شد و تعداد دیگر هم در حال آموزش هستند. عمده ضابطین عام به دلیل وسعت مأموریت و گستردگی کار از همکاران نیروی انتظامی اند.

امیدواریم اطاله دادرسی را کاهش دهیم

سردار اشتری افزود: ضابطین خاص هم در زمان خاص هم کارت هایشان تحویلشان خواهند شد. یکی از اهداف برگزاری این جلسات رعایت حقوق شهروندی است. امروز اکثر مأموران ما و کسانی که در صحنه مأموریت هستند،  آموزش های لازم را فرا گرفته‌اند و این باعث می‌شود که حقوق مردم هم رعایت شود.یکی از موضوعاتی که به ما کمک می‌کند سرعت عمل است و امیدواریم که با این اقدام خوب بتوانیم اطاله دادرسی را کاهش دهیم.

سرداراشتری

وی افزود: باید حمایت های لازم را از ضابطین داشته باشیم هم معاضدت قضایی شود و هم مشوق هایی را برای ضابطین داشته باشیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند گفت: کسانی که در زمینه اجرای مأموریت فعالیت دارند باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند.  

وی افزود: طبق شناسایی‌ها این تعداد نزدیک به 60 هزار نفر هستند و در حال حاضر حدود 40 هزار نفر آموزش های لازم را دیده‌اند و کارت ضابط برایشان صادر شده است. ان شاء الله که مابقی افراد آموزش لازم را ببیند و برای آنها کارت صادر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه