English

خودروی ۲۰۶ در شریعتی واژگون شد

یک دستگاه پژو 206 حین حرکت از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با دو دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو و پراید به حالت کاملا واژگون در وسط مسیر قرار گرفته بود.

خودروی 206 در شریعتی واژگون شد

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با وقوع این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۷:۳۵ صبح امروز به سمت خیابان دکتر شریعتی، خیابان ملک، حوالی خیابان ترکمنستان حرکت کردند.

مجید میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 حین حرکت در خیابان ناگهان از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با دو دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو و پراید به حالت کاملا واژگون در وسط مسیر قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: راننده خودرو سواری پژو 206 که یک خانم 21 ساله بود دچار آسیب دیدگی شده و قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در خیابان قرار دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان با عملیات ایمن سازی محل حادثه، گروهی از نیروهای عملیاتی مشغول کمک رسانی اولیه به خانم جوان شدند و پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

میرزایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان خودرو سواری را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند و پس از پاکسازی آثار باقی مانده از حادثه از سطح مسیر، ترافیک خیابان را به حالت اولیه بازگرداندند. علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی