English

داوری اولیه جشنواره خوارزمی آغاز می شود

داوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور دانش آموزان و هنرجویان دبیرستانی از 12 تا 15 شهریور ماه در محل دانشگاه شهید رجائی برگزار می شود.

داوری اولیه جشنواره خوارزمی آغاز می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، کاظمی روابط عمومی جشنواره خوازمی با اعلام این خبر افزود :  جشنواره خوارزمی به مدت سه روز از 12 شهریور ماه با حضور دانش آموزان از سراسر کشور که پیش از این طرح های خود را ارائه داده بودند، در دانشگاه شهید رجایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: داوری این جشنواره توسط داوران بین المللی و مربیان برتر کشور انجام شده و طرح های برگزیده برای داوری نهایی به وزارت علوم فرستاده شده تا طرح های دانش اموزان در معرض داوری اساتید دانشگاه نیز قرار بگیرد.

کاظمی با اشاره به اینکه در کنار این دستاوردهای دانش آموزی نیزدر قالب نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد، گفت: نمایشگاه طرح های دانش اموزی در کنار محل داوری برای بازدید عموم ارائه می شود و علاقمندان می توانند برای دیدن این آثار به دانشگاه شهید رجائی مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خاصی برای طرح های برگزیده در نظر گرفته نشده است در ادامه افزود :‌برای طرح های دانش آموزی هیچ سهمیه ای منظور نشده است و هر تعداد از این طرح ها حائز رتبه شوند ،به مرحله نهایی فرستاده می شوند

روابط عمومی جشنواره جوان خوارزمی در پایان گفت: داوری نهایی این جشنواره در مهر و آبان سال جاری انجام و نتیجه آن آذر ماه امسال اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه