English

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید

در انتصابات بنیاد شهید از زنان شایسته استفاده خواهد شد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: در دوره جدید دولت تدبیر و امید جوانگرایی و همچنین انتصاب زنان در حوزه های مدیریتی ها را خواهیم داشت.

در انتصابات بنیاد شهید از زنان شایسته استفاده خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام شهیدی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت ضمن پاسداشت مقام شهدای دفاع مقدس و شهیدان باهنر و رجایی گفت: ما چهار سال به عنوان دولت یازدهم را پشت سر گذاشتیم و آغاز دوره دوم دولت تدبیر و امید را پیشرو داریم. روز گذشته به مناسبت هفته دولت هم برای بیعت و هم رهنمود به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم تا با استفاده از این رهنمودها وظایفمان را به بهترین شکل صورت دهیم. 

وی ادامه داد: چهار سال قبل که وارد بنیاد شهید شدم برای سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شد و همراه با همکاران و کارمندان این سازمان موفقیت هایی صورت گرفت. از جمله آنکه آرامشی در بنیاد شهید به وجود آمد و خانواده ها و مراجعین هم این مساله را تایید می کنند. 

حجت الاسلام شهیدی بیان داشت: در این مدت جز معوقات سال 95، تمامی معوقات پرداخت شد. در حوزه مسکن و بهداشت هم خدماتی صورت گرفت. در دوره دوم وظیفه ما برداشتن گام های بزرگتری است که یکی از آن ها اجرای برنامه ششم توسعه و شایسته سالاری است. 

وی خاطر نشان کرد: من در دوره قبل فقط 6 نفر از بیرون سازمان به خدمت گرفتم و سعی شد افراد شایسته برای مدیریت ها را از بین کارمندان به کار بگیریم. در این دوره باید جوانگرایی در دستور کار باشد. همچنین طبق سفارش رییس جمهور باید از خانم ها در انتصابات استفاده کنیم. 

وی تاکید کرد: موفقیت های بنیاد شهید باید الگویی برای سایر سازمان ها و نهادهای کشور باشد. در محیط بنیاد شهید به عنوان خانه بزرگ ایثارگان اخلاق حاکم باشد و همیشه گفته ام اگر برخورد بدی توسط کارمندان صورت بگیرد حتی اگر فرزند شهید باشد، آن کارمند را اخراج می کنم و چنین تجربه ای هم در کارنامه من وجود دارد. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید افزود: سعی داریم مشکلات را پشت سر بگذاریم و از کارمندان این سازمان انتظار می رود با مراجعین با اخلاق خوش برخورد کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه