English

وزیر بهداشت:

سرانه سلامت متناسب با جمعیت اصلاح شود

وزیر بهداشت گفت: برای جمعیت شناور استان‌ها سرانه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود و بر همین اساس باید با شیبی قابل قبول به سمتی رویم که این سرانه متناسب با جمعیت اصلاح شود.

سرانه سلامت متناسب با جمعیت اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم افتتاح همزمان 100 پروژه بهداشتی با اشاره به اینکه وسیله رفاه و آرامش و آسایش مردم باید فراهم شود، اظهار کرد: دولت با تمام کمبودهایی که داشت با کمک مجلس در طول چهار سال توانست تا اندازه‌ای مشکلات این حوزه را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی مضاعفی برای رفع کاستی‌ها و کمبودها فراهم شود، افزود: در استان مازندران به دلیل تعدد شهرها و مراکز درمانی و انتظارات مردم و برخورداری از مواهب زیبای طبیعی که مردم را به سمت خود می‌کشاند باید خدمات از نظر فضا و تجهیزات و نیروی انسانی را فراهم کرد.

هاشمی با بیان اینکه یکی از اشکالات کشور و استان مازندران سرانه‌ای است که برای سلامت پیش بینی می‌شود، اما برای جمعیت شناور این استان‌ها سرانه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: باید با شیبی قابل قبول به سمتی رویم که این سرانه متناسب با جمعیت اصلاح شود.

وی افزود: تامین نیروی متخصص و فوق تخصص که مشکل کشور است در این استان نیز ضروری است، 30 درصد از افرادی که تربیت می شوند هم نیروهای بومی خواهند بود که باید 15 سال در منطقه خود خدمت کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: عدالت حکم می‌کند که به استان‌ تعداد نیروی بیشتری اعزام شود. در این استان به دلیل رقابت های منطقه ای باید توازن رعایت شود در حالی که باید کمبودها را جبران کرد.

وی گفت: باید خدمات در این دولت ارتقا پیدا کند، بر مبنای هدایت الهی که بالاترین کمک است و با اتحاد بین مسئولان کشوری مشکلات برطرف شود.

هاشمی یادآور شد: بالاترین خدمت در جمهوری اسلامی امیدوار کردن مردم است که تنها با کار و تلاش حاصل می شود. امروز انقلابی کسی است که به جای حرف و حاشیه سازی و نا امید کردن کار و تلاش کرده و کارنامه این نظام مقدس را درخشان‌تر کرده و دشمنان را مایوس کند.

وی بیان کرد: مردم امروز فقط کار می‌خواهند؛ این امر از بالا شروع می شود و امیدواریم دولت دوازدهم همراه مجلس و قوه قضائیه بتواند در این دوره بیش از گذشته در جهت حل مشکلات مردم با اتحاد ملی، وحدت و پیگیری آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه