English

فرماندار دشت آزادگان:

بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی دشت آزادگان مطالبه اصلی مردم است

فرماندار دشت آزادگان تکمیل بیمارستان 128تختخوابی این شهرستان مطالبه اصلی مردم بیان کرد و خواستار شتاب بخشی به روند اجرایی این طرح زیربنایی شد.

بیمارستان 128 تختخوابی دشت آزادگان مطالبه اصلی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالرضا سعیدی نیا افزود: تکمیل و تجهیز بیمارستان 128 تختخوابی برطرف کننده دغدغه جدی مردم منطقه است و باید این طرح هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار طرح بیمارستان 128 تختخوابی دشت آزادگان (سوسنگرد) که بیش از 15سال از شروع عملیات اجرایی آن می گذرد و تنها 70درصد پیشرفت داشته است افزود: تکمیل این پروژه عمرانی در حوزه سلامت گامی بلند برای توسعه شهرستان، تامین کننده یکی از نیازهای اساسی این منطقه مرزی است.

فرماندار دشت آزادگان در این نشست برلزوم اجرای موارد مربوط به آب، برق، گاز، تلفن ، رفع نواقص و مشکلات ساختمان بیمارستان و زیر سازی آن و تکمیل محوطه کاری و فضای سبز اطراف تاکید و دستگاه های مربوطه را مامور پیگیری آنها کرد.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه سرعت باید همراه دقت لازم در اجرای طرح های عمرانی باشد؛ گفت: نقاط مثبت این طرح فراوان است اما، باید ضعف ها و کمبودها را برطرف کنیم.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمستان 1394 در بازدید از بیمارستان در حال ساخت 128تختخوابی دشت آزادگان دستورهای لازم را برای شتاب بخشی به این پروژه صادر کرد.طبق توافق به عمل آمده ، قرار است وزارت نفت اعتبارات لازم را برای تکمیل این بیمارستان تخصیص دهد.

تنها بیمارستان شهرستان دشت آزادگان ، بیمارستان شهید چمران است که به علت قدمت 40ساله آن به شدت فرسوده است.

قرار است وزارت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفتخیز غرب کارون، پنج هزار میلیارد ریال در بخش های عمرانی ، محرومیت زدایی و عام المنفعه سرمایه گذاری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه