English

حسین مرعشی:

نجفی برای قائم مقامی، گزینه‌های قوی‌تر از من لازم دارد

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می شوم و اگرمن شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود.

نجفی برای قائم مقامی، گزینه‌های قوی‌تر از من لازم دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین مرعشی در حاشیه مراسم درگذشت مادر علی اکبر محتشمی پور در جمع خبرنگاران درباره قائم مقامی‌اش برای محمدعلی نجفیدر شهرداری گفت: آقای نجفی برای قائم مقامی، گزینه‌های قوی‌تر از من لازم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ائتلافی بین شما و محمد علی نجفی وجود دارد اظهار کرد: من و آقای نجفی از هم جدا نیستیم که بخواهیم ائتلاف کنیم، ائتلاف جایی معنی می دهد که جدایی باشد اما ما یک سیبی هستیم که از وسط دو نصف شده ایم.

سخنگوی حزب کارگزاران خاطر نشان کرد: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می شوم و اگرمن شهردار شوم او اتاق فکر من می شود.

مرعشی تصریح کرد: امیدواریم ان‌شاءالله آقای محسن هاشمی در شورا ریاست را برعهده بگیرد. این بستگی به نظر اعضای شورا دارد اما به نظر من افکار عمومی این تقاضا را دارد محسن هاشمی ریاست شورا داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بین حزب کارگزاران و اتحاد ملت در رابطه با شهردار تهران رایزنی شده یا خیر اظهار کرد: ما با همه احزاب گفت و گو می کنیم حتی موتلفه.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اصرار حزب کارگزاران برای قبول پست شهرداری تهران گفت: زوری وجود نداشته اما استدلال  داشتند من بپذیریم که من فرمان حزب را پذیرفتم. این موضوع حزبی است و من نیز آدم حزبی هستم.

مرعشی درباره برخی از شایعات مبنی بر این که رئیس جمهور اختیاری برای چینش کابینه ندارد و این رهبری است که تصمیم می گیرد عنوان کرد: وقتی دفتر رهبری بیانیه دادند دیگر من سخنگوی دفتر رهبری نیستم.

وی تاکید کرد: مطلب دفتر رهبری دقیق است و حتما کسی این جریان سازی را نمی کند.

مرعشی خاطرنشان کرد: مسوولیت کابینه بر عهده رئیس جمهور است و ان شاالله رئیس جمهور کابینه خوبی انتخاب می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه