English

حافظی انتقاد کرد

تغییر کاربری سوله های بحران به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران انتقاد کرد و گفت: برخی از سوله تبدیل به انبار تجهیزات صدا و سیما شده،همچنین سوله منطقه 2 به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبدیل شده است.

تغییر کاربری سوله های بحران به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، رحمت الله حافظی در ٣٩٥ جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود به سؤله های مدیدیت بحران اشاره کرد و گفت: شورای شهر در 11 اردیبهشت ماه سال 95  مصوبه ای داشته که براساس آن شهرداری ملزم شد تمامی سوله های مدیریت بحران را در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار دهد. 

وی در ادامه با بیان اینکه  به استناد این مصوبه در 24 بهمن ماه و همان سال نیز از شهرداری درخواست کردیم در مورد سوله های بحرانی که در اشغال هستند توضیح دهند، گفت: یک سال بعد معاون شهردار طی نامه ای اعلام کرد که تمامی سوله‌ها تحویل سازمان مدیریت بحران شده و تنها اشاره کردند که بخشی در اختیار ورزش بانوان شده است.

تاکید حافظی بر تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران و تکزیب قالیباف

حافظی با بیان اینکه براساس این نامه اعلام می کنم که سوله منطقه 2 تابلو معاونت فنی وعمرانی دارد، سوله دیگر در منطقه 2 به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بدل شده، در منطقه 22 سوله حضرت ابوالفضل در اختیار معاونت اجتماعی گذاشته شده است، گفت : سوله مدیریت بحران منطقه 4 شهربازی و سوله منطقه 13 به محل دپوی تجهیزات و دکور صداوسیما بدل شده است و سوله بحران منطقه 2 نیز به برنامه خندوانه تحویل داده شده است که باید هرچه سریعتر شهرداری در مورد این اظهارات متناقض توضیح دهد.

همچنین قالیباف شهردار تهران نیز روز گذشته در واکنش به واگذاری سوله‌های مدیریت بحران گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه