English

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛

موج رفت سفرهای عید فطر فروکش کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه موج رفت سفرها در تعطیلات اخیر خاتمه یافت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای امروز، تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

موج رفت سفرهای عید فطر فروکش کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش همکارانمان از محورهای مواصلاتی سراسر کشور نشان می‌دهد ترافیک در محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر 3 آن سنگین بوده و ترافیک در ادامه مسیر به سمت چالوس، پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک سنگین خودروها در باند جنوب به شمال جاده هراز از پلور تا گزنک است و مسافران در طول این محور با ترافیک پرحجم ولی روان روبرو هستند.

وی با بیان اینکه در محور قدیم کرج قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیک پرحجم در محدوده آبیک هستیم گفت: علاوه بر این موارد، ترافیک پرحجم در ورودی‌های شهر مشهد نیز گزارش شده و لازم است مسافران در این محورهای مواصلاتی، با صبر و آرامش ادامه مسیر دهند.

رحمانی با تاکید بر اینکه از امروز سفرهای رفت هموطنان در تعطیلات عید فطر خاتمه می‌یابد افزود: پیش بینی می‌شود از امروز موج رفت سفرها خاتمه یافته و باید منتظر شروع موج بازگشت مسافران طی روزهای آتی باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، امروز در هیچیک از جاده‌های شمالی، محدودیت تردد اعمال نخواهد شد و تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

وی در پایان از مسافران خواست تا با توجه به اتمام تعطیلات در روز جمعه، به هیچ وجه برای بازگشت خود روز جمعه را انتخاب نکرده و بازگشت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه