English

در تعطیلات آخر هفته

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری را در بازه زمانی 16 تا 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، ‌تردد موتور‌سیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 فروردین در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 18 فروردین از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 روز جمعه 18 فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

همچنین ‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس نیز ممنوع بوده و در محور هراز ‌تردد‌ تریلرها،‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز 16 فروردین و از 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ممنوع ‌است.

در محور فیروزکوه تردد ‌‌تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه این هفته از تهران به قائم‌شهر و بالعکس‌ ممنوع شده ‌‌است.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده در 24 ساعت گذشته آزادراه های کرج - تهران، قزوین - کرج، تهران - کرج، کرج - قزوین، قم - تهران، زنجان - قزوین، ساوه - تهران، پاکدشت - تهران، اراک - قم و محور قدیم قزوین - کرج بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های تهران و البرز و محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان و محور سروآباد - پاوه ( محدوده گردنه تته)واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور گنجنامه - تویسرکان واقع دراستان همدان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی و محور سی سخت - پادنا واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، بدلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی مسدود خواهند بود.

محور بستک - خمیر واقع در استان هرمزگان و محور فرعی رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بستک - چاه سرمه - بندرعباس انجام می شود.

محور فرعی رودبار - کهنوج واقع در جنوب استان کرمان، به علت نبود ایمنی کافی و محور قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی بدلیل آبگرفتگی مسدود هستند.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد محور جدید استهبان - نی ریز واقع در استان فارس نیز تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه