English

کشاورزیان مطرح کرد

افزایش تردد جاده‌ای و کاهش تلفات سر صحنه در نوروز امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: تردد جاده‌ای در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش تردد جاده‌ای و کاهش تلفات سر صحنه در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری موج، داوود کشاورزیان در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی ارتحال امام خمینی (ره) و عید فطر، افزود: امسال بیش از ۱۰ درصد رشد تردد داشته‌ایم و براساس آمار قطعی پزشکی قانونی در سال جاری ۷/۷ درصد کاهش تلفات نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی اضافه کرد: میزان تلفات سر صحنه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که نشانه عملکرد خوب اورژانس به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: در فرودین سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گشذته ۱/۱۲ درصد رشد تردد داشتیم و در دوماه ۹۶ نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد رشد تردد داشتیم.

به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حدود ۸ تا ۹ درصد خودروها در سال گذشته پلاک شده است.

کشاورزیان در مورد تمهیدات برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب نیز گفت: هماهنگی با شرکت حمل و نقل برای تأمین نیاز زائران انجام شده و راه‌های منتهی به حرم امام راحل نیز ایمن‌سازی شده است.

وی افزود: ۴ و ۵ تیرماه ایام عید فطر و بر اساس الگوی سفرها نشان می‌دهد، مردم قبل از این تعطیلات به سفر می‌روند. بر همین اساس تاریخ طرح تابستانی یا سفرهای تابستانی را ۳۱ خرداد ماه پیشنهاد کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه