English

رئیس سازمان زندان‌ها:

مکلف به مشارکت در امر اداره کشور هستیم

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر این موضوع که انتخابات رکن رکین مردم سالاری دینی و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگان قدر این نعمت را بدانند، تاکید کرد.

مکلف به مشارکت در امر اداره کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، اصغر جهانگیر  گفت: انتخابات رکن رکین مردم سالاری دینی و یادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگان قدر این نعمت را بدانند.

وی با تحلیل ساختار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) انتخابات را مظهر اراده مردم و زمینه تحقق مردم سالاری دینی می دانست و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بر این امر تاکید ویژه داشتند.

جهانگیر اضافه کرد: امام (ره) در زمانی بر انتخابات تاکید کردند  که در اوج محبوبیت و اقتدار قرار داشتند و با اینکه مردم ایران با پیروی از ایشان طومار رژیم ستم شاهی را پیچیده بودند، با این حال این زعیم عالیقدر و دوراندیش انتخابات را مهر تاییدی بر اراده عمومی مردم قرار دادند.

وی افزود: انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در موضوعات مهم از جمله رای به نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همیشه رای مردم تعیین کننده بود و این موضوعی است که در بسیاری از کشورهای منطقه وجود ندارد.

رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: امروز همه ما به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، مکلف هستیم با حضور پرشور در انتخابات ضمن اعلام رای و انتخاب کاندیدای اصلح، در امر اداره کشور مشارکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه