English

محدودیت‌های ترافیکی سه روز پایانی هفته

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه تا شنبه را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی سه روز پایانی هفته

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه (20 اردیبهشت) تا شنبه (23 اردیبهشت) را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، هر چند تردد موتور سیکلت از 12:00 ظهر روز چهارشنبه تا 06:00 روز شنبه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان، ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج-چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 23:00 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 تا 23:00 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه پلیس راهور ناجا در  محور هراز  تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است. این در حالیست که تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز چهارشنبه  و همچنین از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

در محور فیروزکو  نیز تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

طبق گزارش مذکور در محورهای استان قم هم تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت 12:00 روز پنجشنبه تا ساعت 24:00 روز جمعه از میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین( روی پل میدان 72 تن به سمت اتوبان قم–کاشان ) تردد کنند.

همچنین عوارضی اتوبان قم–کاشان به سمت میدان 72 تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین( بعد از عوارضی اتوبان قم–کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی(ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم–تهران و سلفچگان ) تردد کنند. در جاده قدیم کاشان–قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین( کنارگذر پل امیرکبیر وارد  اتوبان کاشان – قم ) تردد کنند.

در محور مشهد – فریمان و بالعکس ( تا پیچ زنیط) نیز تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت 14:00 تا 21:00 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور فوق ممنوع بوده و تردد این قبیل وسایل نقلیه از مسیر اتوبان شهید شوشتری انجام می‌شود.

پلیس راهور اعلام کرد که در محور مشهد – چناران تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها از ساعت 17 الی 23 روز جمعه از محور فوق ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی