English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از فردا در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از 25 اسفند ماه امسال در جاده‌های مازندران آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه د

اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از فردا در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا قدمی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت محورهای مازندران بارانی و لغزنده است، اظهار کرد: همچنین در ارتفاعات مازندران شاهد بارش خفیف برف هستیم اما آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از فردا در محورهای استان، افزود: این محدودیت‌ها با توجه به در پیش بودن عید نوروز و به‌منظور پیش‌بینی حجم ترافیک و تسهیل عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از 25 اسفند ماه امسال در جاده‌های مازندران آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.

وی بیان کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها و محورهایی که ضرورت دارد، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون طی این مدت در تمامی محورهای برون‌شهری مازندران اعمال می‌شود، افزود: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای مواد سوختی و فاسدشدنی دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این مستثنی بوده است.

این مسوول اضافه کرد: ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و تانکرهای مواد سوختی و فاسدشدنی تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

قدمی یادآور شد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین ماه سال 96 در تمامی محورهای برون شهری مازندران ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج ـ چالوس ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 6 صبح روز بعد روزهای پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 اسفند ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 در روزهای چهارم، 11، 12، 13و14 فروردین ماه سال 96 ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا 3 روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز چهارشنبه 25 اسفند ماه امسال تا ساعت 2 بامداد روز 6 فروردین ماه سال 96 و از ساعت 8 روز 10 فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین ماه سال 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 روزهای چهارم، پنجم، 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب‌اسک ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در روزهای چهارم، پنجم، 12، 13 و 14 فروردین ماه سال 96 از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 روز پنج‌شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه 6 فروردین ماه سال 96 و همچنین از ساعت 8 روز پنج‌شنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه 96 از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه مسافران نوروزی با محدودیت‌های ترافیکی هماهنگ باشند، افزود: توصیه ما به افراد این است که قبل از سفر وضعیت راه‌ها را با تماس مرکز کنترل راه‌های مازندران استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی با تأکید بر توجه به توصیه‌های مأموران پلیس راه در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس راه به منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی