English

رئیس سازمان حج و زیارت:

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبه/ انتخاب کاروان با مراجعه به سامانه حج و دفاتر کارگزاری

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حاجیان می‌توانند به 2 شکل ممکن در روز پنجشنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی سازمان حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبه/ انتخاب کاروان با مراجعه به سامانه حج و دفاتر کارگزاری

به گزارش خبرگزاری موج، حمید محمدی درباره آخرین وضعیت زمان اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96 گفت: حاجیان می‌توانند به 2 شکل در روز پنجشنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی سازمان حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در توضیح بیشتر این موضوع افزود: بعد از اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96، حاجیان با ورود به سامانه حج و همچنین با مراجعه به دفاتر کارگزاری از طریق این 2 شکل می‌توانند انتخاب کاروان خود را انجام دهند. 

وی در مورد معیارهای انتخاب کاروان‌های حج تمتع 96 تصریح کرد:‌ سازوکار ویژه‌ای برای این موضوع از سوی سازمان حج و زیارت در نظر گرفته شده است که بر این اساس در سال‌های قبل مدیران کاروان ارزیابی شده و در سال جاری هم در کارگاه‌های آموزشی مختلف حضور پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه ارزیابی‌های متفاوتی نیز در خصوص آنها اعمال شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: سابقه و توانمندی مدیران کاروان حج بارها از سوی اداره کل کارگزاری سازمان حج و زیارت ارزیابی شده و می‌شود.

محمدی درباره هزینه حج تمتع سال جاری هم خاطرنشان کرد: هزینه حج تمتع با اسامی کاروان‌ها به همراه جزئیات این موضوع در روز پنجشنبه اعلام خواهد شد که البته این هزینه نسبت به پروازها و هتل‌های زائرین متفاوت خواهد بود. بر همین اساس اطلاع‌رسانی در این روز صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه