English

مدیرکل حج و زیارت خوزستان:

مهلت ثبت‌نام حج تمتع ادامه دارد

مهلت ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها ادامه دارد وتا کنون خوزستان از استان‌های پیشرو در ثبت‌نام زائران بوده است.

مهلت ثبت‌نام حج تمتع ادامه دارد

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به اولویت‌های اعلام شده برای تشرف به حج تمتع سال جاری اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در اولویت‌ها اعمال شد، دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی تا 31 شهریورماه 1385 می‌توانند برای انجام مراحل ثبت‌نام حج تمتع سال جاری اقدام کنند.

نام نویسی 70 درصد زائران خوزستانی در حج تمتع

ناصر حویزاوی با بیان این‌که  مهلت ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها ادامه دارد، افزود: خوزستان از استان‌های پیشرو در ثبت‌نام زائران است و تا به امروز هیچ مورد انصرافی نیز نداشته‌ایم.  

وی ادامه داد : دارندگان اولویت‌های اعلام شده به صورت روزانه برای پرداخت مبلغ علی‌الحساب به بانک‌ها مراجعه می‌کنند ، ولی افراد کمی که بیشتر در روستاها ساکن هستد، به علت عدم اطلاع با تاخیر اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: زائران در این مرحله  میزان اختلاف  هزینه اعزام را که مبلغ 10 میلیون تومان است، پرداخت می‌کنند و بعد از اعلام کاروان‌ها میزان اختلاف بعدی که مربوط به هزینه گوسفند و ساک حجاج است، از سوی ثبت‌نام‌شدگان پرداخت خواهدشد.

حویزاوی خاطرنشان کرد: محل ثبت‌نام و اسامی مدیران مشخص شده است و کلیه نیازهای حجاج سفارش داده شده است و انجام امورمربوط به تامین نیازها تا پایان خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

 وی با بیان اینکه هزینه قطعی کاروان‌های حج نیز پس از تکمیل اجاره هتل برای زائران در مکه مکرمه و مدینه منوره، اعلام می‌شود گفت: زائرانی که مایل هستند در سال جاری  به  مکه مکرمه مشرف شوند، سریع تر اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه