English

با ابتکار بنیاد برکت صورت گرفت

اهدای جایزه‌ی «برکت» به طرح منتخب جشنواره‌ی فن‌آفرینی شیخ بهایی

بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به طرح منتخب سیزدهمین جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در اصفهان، جایزه‌ی 250 میلیون ریالی اهدا کرد

اهدای جایزه‌ی «برکت» به طرح منتخب جشنواره‌ی فن‌آفرینی شیخ بهایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، این بنیاد در راستای ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با برپایی غرفه‌ی «نشا» (نقطه‌ی شروع اتصال) در سیزدهمین جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اصفهان، نسبت به شناسایی شرکت‌ها و صاحبان ایده‌های نوآورانه که قابلیت شروع کسب و کار در قالب مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت را دارند، مبادرت نمود.

در همین زمینه صاحبان 36 طرح از بین 89 طرح منتخب جشنواره، با حضور در غرفه‌ی بنیاد برکت، با گروه‌‌های کارشناسی بنیاد برای اجرای فرآیند مشارکت مذاکره کردند. صاحبان ده‌ها طرح و ایده‌ی دیگر هم با مراجعه به غرفه‌ی بنیاد برکت و مؤسسه‌ی دانش‌بنیان برکت، با نحوه‌ی مشارکت برای اجرای طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ی منطبق با اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گفته‌ی مسوولان بنیاد برکت، حدود 21 مورد از مذاکرات انجام شده به توافقات اولیه رسیده است که مذاکرات تکمیلی برای اجرایی نهایی آن‌ها در آینده‌ی نزدیک پی گرفته خواهد شد. علاوه بر این 21 طرح، طرح‌های دیگری هم برای برای مشارکت به زیرمجموعه‌های بنیاد برکت یا سازمان‌ها و مؤسسه‌های همکار این بنیاد معرفی شدند.

در بخش مسابقه‌ای این جشنواره نیز، بنیاد برکت با طراحی «جایزه‌ی برکت» به منظور حمایت انگیزشی از ایده‌پردازان، پس از بررسی طرح‌های پیشنهادی، طرح «تولید پودر سوپر جاذب نانویی برای مصارف کشاورزی»  ارایه شده توسط آقای محمد جواد خدابخشی از شهرستان کنگاور استان کرمانشاه را انتخاب و «جایزه‌ی برکت» به مبلغ  250 میلیون ریال توسط نماینده‌ی بنیاد برکت در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره به ایشان اهدا شد. 

علاوه بر این جایزه‌ای نیز به مبلغ 250 میلیون ریال از سوی مؤسسه‌ی دانش‌بنیاد برکت به شرکت مهندسی تحول‌آفرین برنا برای ارائه‌ی طرح «بیمه‌ مبتنی بر مصرف هوشمند» اعطا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی