English

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد

هلاکت قاچاقچی مسلح موادمخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این درگیری یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۷۲۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

هلاکت قاچاقچی مسلح موادمخدر

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی تأکید کرد: در راستای مبارزه با باندهای مسلح ترانزیت مواد مخدر صبح امروز باندی که به صورت مسلحانه از نقاط صفر مرزی و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به قاچاق مواد مخدر به داخل مرزهای ایران می کرد شناسایی و مقابله با این باند دردستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هفته ها فعالیت انتظامی و اقدامات اطلاعاتی سرانجام شب گذشته مأموران موفق شدند اعضای این باند مسلح را که قصد ترانزیت یک محموله بزرگ تریاک به داخل کشور را داشتند رصد کرده و موقعیت جغرافیایی آنها را نقطه زنی کنند. با آغاز به حرکت این کاروان مواد مخدر مأموران وارد عمل شدند و به موجب این عملیات با اعضای باند درگیری مسلحانه رخ داد که به موجب آن یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید و ۴۵۷ کیلوگرم تریاک از وسیله نقلیه متهم کشف و ضبط شد.

رحیمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان همچنین با اشراف اطلاعاتی باندی را که در قالب حمل بار گوسفند زنده اقدام به جابجایی مواد مخدر می کرد شناسایی کرده و موفق شدند در بازرسی از کامیونت متعلق به اعضای این باند، مقدار ۲۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه