English

نیروهای سوریه ده ها تروریست را به هلاکت رساندند

سرویس بین الملل - نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانشان در ادامه موفقیت های نظامی خود ده ها تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

نیروهای سوریه ده ها تروریست را به هلاکت رساندند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا)، ارتش این کشور عملیات خود را برای آزادسازی ارتفاعات راهبردی در دیرالزور گسترش داده و در همین حال جنگنده‌های روسیه نیز مواضع تروریست‌ها در استان حماه را هدف قرار داده و منهدم کردند.

ارتش سوریه عملیات خود را برای آزادسازی ارتفاعات راهبردی در دیرالزور گسترش داده و در همین حال جنگنده‌های روسیه نیز مواضع تروریست‌ها در استان حماه را هدف قرار داده و منهدم کردند.

جنگنده‌های روسیه اوایل روز شنبه مواضع ترویست‌ها در شهر «حلفایا» را هدف قرار داده و دست کم 9 سورتی پرواز را در منطقه انجام داده و مواضع تروریست‌های «تحریرالشام» را هدف قرار دادند.

تاکنون گزارشی درباره میزان خسارات و تلفات وارد شده به تروریست‌ها در پی این عملیات منتشر نشده است.

طی هفته‌های گذشته ارتش سوریه موفق شد وارد شهر حلفایا شود و در قسمت‌های جنوبی نیز پیشرفت‌هایی را داشته است.

در همین حال گزارش‌های منتشر شده حاکی است که ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در  دیرالزور، در آستانه  بازپس‌گیری ارتفاعات راهبردی اطراف این شهر از اشغال تروریست‌های داعش است.

ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که ارتش سوریه روز جمعه مواضع تروریست‌های داعش در دیرالزور را هدف قرار داده و این مواضع را منهدم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه