English

دومین جلسه شورای سیاستگذاری «پایتخت جوانان جهان اسلام» برگزار شد

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: انتخاب شیراز به عنوان پایخت جوانان جهان اسلام یک فرصت بزرگ است که باید با برنامه‌ریزی صحیح در جهت معرفی هر چه بهتر کشورمان به جهانیان بهره‌برداری شود.

دومین جلسه شورای سیاستگذاری «پایتخت جوانان جهان اسلام» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دومین شورای سیاستگذاری شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام به ریاست معاون ساماندهی امور جوانان و با حضور اعضای این شورا در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اهمیت این رخداد بین المللی عنوان داشت: باید از این فرصت در جهت معرفی هر چه بهتر کشورمان به جهان استفاده کنیم و این مهم تنها با برنامه ریزی صحیح ممکن می شود.

وی تاکید کرد: انتظار من از مسوولین ستادی و اجرایی این است که در انتخاب برنامه ها و هماهنگی های لازم دقت و ظرافت لازم را به کار ببرند.

معاون ساماندهی امور جوانان همچنین بر اهمیت اطلاع رسانی در این باره تاکید کرد و افزود: نقش رسانه ها در این زمینه بسیار پررنگ است و مسئولین این برنامه  باید از ظرفیت رسانه های مختلف حداکثر استفاده را داشته باشند.

در این جلسه همچنین مدیر کل استان فارس گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد و افزود: کلیه برنامه های پیش بینی شده در قالب یک سند جامع تجمیع شده است که پس از اعلام نظر مسوولین ستادی آماده اجرا خواهد شد همچنین در گام اول پیش بینی یک جشنواره عکس شیراز را داریم که اطلاعات کامل آن به  زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه