English

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش/افزایش سرانه‌های فضای سبز

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با پیگیری‌هایصورت گرفته ۸۰ درصد اوراق چی‌های منطقه شوش جمع آوری شد و ۲۰۰ گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش/افزایش سرانه‌های فضای سبز

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر انجمنی در آیین افتتاح و بهره برداری ۱۰۱ پروژه اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ که با حضور شهردار تهران و برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفت، اظهار داشت: در منطقه ۱۵ بیش از ۲۰۰۰ شهید ۸ سال دفاع مقدس و ۲۲ شهید مدافع حرم داریم و هر چه برای شهروندان شهید پرور این منطقه تلاش کنیم باز هم کم است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال گذشته در این منطقه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه آسفالت، بوستان، پیاده راه و خدمات اجتماعی فرهنگی و عمرانی شده است افزود:هم اکنون ۱۳۶ بوستان داریم و به ازای هر شهروند از ۲۷ متر مربع فضای سبز داریم.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به این موضوع که با اقدامات صثورت گرفته طی ۱۰ سال اخیر  فاصله طبقاتی و امکاناتی جنوب و شمال شهر به نحو محسوسی کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد:یکی از دغدغه‌های این منطقه فعالیت ۳۰۰ گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش می‌کردند که با پیگیری‌های قالیباف ۸۰ درصد این اوراق چی‌ها جمع آوری شد و ۲۰۰ گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.

به گفته انجمنی، دغدغه کنونی شهرداری دیگر افزایش سرانه محیط زیست و پیشرفت حمل و نقل و ترافیک شهروندان و آسفالت معابر و افزودن اماکن ورزشی نیست بلکه ما  به دنبال اشتغال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه