English

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران:

موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشد/ترافیک نیمه سنگین غرب تهران

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران با بیان اینکه هنوز موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشده گفت: در محورهای غرب استان تهران ترافیک نیمه سنگین است.

موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشد/ترافیک نیمه سنگین غرب تهران

سرهنگ محمد رضا محمودوند در گفتگو با خبرگزاری موج با بیان اینکه هنوز موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشده است، اظهار داشت: ترافیک آزاد راه تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر نیمه سنگین است که صبح ها در مسیر خروج از تهران و عصرها در مسیر ورود به تهران بر حجم ترافیک افزوده می شود.

وی از مسافران نوروزی خواست بازگشت خود از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و افزود: درخواست ما از مسافران عزیز این است که با آرامش و به دور از عجله و شتابزدگی رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران ادامه داد: رانندگی با خستگی، عدم توجه به جلو، شتابزدگی و عجله در رانندگی از مهمترین علل وقوع حوادث رانندگی و تصادفات هستند و از رانندگان عزیز می خواهیم با علم به این موضوع از رانندگی همراه با خستگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی کانکس برای استراحت رانندگان در محورهای آزاد راه تهران- قم و تهران- ساوه در نظر گرفته شده است اضافه کرد: از رانندگان عزیز درخواست داریم با مشاهده کوچکترین آثار خستگی در خود از ادامه راه منصرف شده و در این کانکس ها توقف کرده و همراه با استراحت، پذیرایی شده و پس از رفع خستگی به مسیر خود با آرامش کامل ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه