English

رئیس پلیس راه شرق استان تهران:

خودروهای فاقد تجهیزات در محور هراز متوقف می شوند/بارش برف در هراز

دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه بارش برف در محور هراز ادامه دارد، افزود: خودروهای فاقد تجهیزات در محور هراز متوقف می شوند.

خودروهای فاقد تجهیزات در محور هراز متوقف می شوند/بارش برف در هراز

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اینکه بارش برف در محور هراز و فیروزکوه تا حدودی سنگین و ادامه دار است اظهار داشت: خودروها برای ورود به این محور حتما به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و مخزن بنزین خودروها نیز پر باشد.

وی با بیان اینکه بارش سنگین برف در ارتفاعات محور هراز و فیروزکوه احتمال ریزش سنگ و صخره و یا بهمن را افزایش داده گفت: اکنون در محور فیروزکوه و نیز محدوده امامزاده هاشم(ع) محور هراز بارش برف و لغزندگی جاده ها را داریم و احتمال مسدود شدن این محورها وجود دارد.

محبی گفت: از حرکت خودروهای فاقد تجهیزات به خصوص زنجیر چرخ در این محور جلوگیری به عمل خواهد آمد و این خودروها متوقف خواهند شد.

وی افزود: مسافران خودروها حتما مواد غذایی همراه داشته باشند و از رانندگان محترم می خواهیم با سرعت مطمئن حرکت کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به افزایش وقوع حوادث در بارش برف و لغزندگی جاده ها اضافه کرد: از مردم عزیز تقاضا دارم در چنین شرایطی از سفرهای غیر ضروری به محورهای فیروزکوه و هراز خودداری کنند و سفر خود را به زمان عادی شدن شرایط انتقال دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه