English

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد

برپایی بازارچه های صنایع دستی در مازندران همزمان با ایام نوروز ۹۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: یکی از برنامه هایی که امسال برای مسافران نوروزی اجرایی خواهیم کرد آشنایی آنها با فرهنگ بومی استان مازندران است که در همین راستا بازارچه های صنایع دستی و سوغات برپا می شود.

برپایی بازارچه های صنایع دستی در مازندران همزمان با ایام نوروز  96

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از 24 اسفند ماه 95 تا 14 فروردین ماه 96 آماده خدمت رسانی به گردشگران نوروزی است، اظهار داشت: بسیاری از شهرهای استان مازندران برای مردم ناشناخته مانده که با راه اندازی تبلیغات در برنامه های مجازی و... آنها را به مسافران معرفی کرد.

وی از تشکیل 12 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران خبر داد و افزود: ترافیک و ایمنی، امداد و نجات، بهداشت، درمان و محیط زیست، اسکان، پذیرایی و تبلیغات، اطلاع رسانی، فرهنگی، حمل و نقل، بازرسی، نظارت و تنظیم بازار، شهرداری ها و دهیاری ها کمیته های این ستاد هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران عنوان کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی مازندران براساس نوع فعالیت حوزه کاری از 12 تا 25 عضو تشکیل شده که بنا به آشنایی خود در حوزه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

بزرگ نیا افزود: یکی از برنامه هایی که امسال برای مسافران نوروزی اجرایی خواهیم کرد آشنایی آنها با فرهنگ بومی استان مازندران است که در همین راستا بازارچه های صنایع دستی و سوغات برپا می شود.

وی، یکی دیگر از اقدامات ستاد خدمات سفر استان را نظارت بر عملکرد اماکن مختلف دانست و تصریح کرد: بازرسی ها و نظارت های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی، خدماتی و اقامتی به این ستاد گزارش داده می شود تا در صورت وجود نقص و کمبود احتمالی به سرعت برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه