English

پیام نوروزی رئیس سازمان بازرسی کل کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیامی نوروزی صادر کرد.

پیام نوروزی رئیس سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام ناصر سراج به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب والابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال


همکاران گرامی

این روزها که طبیعت به سوی نو شدنی از نو حرکت می‌کند و شور حیات به آن باز می‌گردد، فرصت را غنیمت شمرده و تبریک و شادباش خویش را به این مناسبت که به حسن چرخش ایام، مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) شده است، تقدیم شما و خانواده‌های گرامی‌تان می‌نمایم.

خداوند را شاکرم که در طی سال پشت سر گذاشته شده، توفیق خدمت به جامعه اسلامی ایران در منصب حساس مبارزه با کژی، تباهی و فساد را نصیب خدمت‌گزاران شریف سازمان بازرسی کل کشور فرمود. این راه اگرچه راهی سخت با فرازها و نشیب‌های فراوان است و در هر گردنه‌اش، طرّاران به کمین نشسته‌اند، اما دل خوش داریم که خداوند سبحان، اجر آمران به معروف و ناهیان از منکر را در دفتر اعمالمان رقم زند.

این‌جانب امید فراوان دارم که تجربه تحول در نگرش‌ها و دیدگاه‌های بازرسی در سال 1395 ذیل تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و همفکری‌ها و هم‌اندیشی‌های ارزشمند و کم‌سابقه میان مرکز و استان‌ها، زمینه را برای برداشتن گام‌های بزرگ و اثربخش در مبارزه با فساد در سال جدید فراهم آورد و رضایت خداوند منّان و حضرت ولی‌عصر(عج) را به دنبال داشته باشد.

سعادت، سلامت و بهروزی همکاران گرامی و خانواده‌های معزز ایشان، در کنار دعای همیشگی فرج و طول عمر برای رهبری معظم انقلاب اسلامی و پیروزی ملت‌های مسلمان در دنیای پرآشوب امروز را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه