English

پیش از ظهر امروز؛

خانه معلم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افتتاح شد/اسکان نوروزی مسافران

مراسم افتتاحیه خانه معلم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ناحیه یک شهر ری در آستانه سال نو برای اسکان فرهنگیان برگزار شد.

خانه معلم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افتتاح شد/اسکان نوروزی مسافران

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم افتتاحیه خانه معلم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ناحیه یک شهر ری با حضور مسوولین ادارات و نهادهای شهرری در آستانه سال نو و میلاد برای اسکان فرهنگیان در خانه معلم حضرت عبدالعظیم(ع) شهر ری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مراحل ساخت و ساز و آماده‌سازی خانه معلم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) طی یک کلیپ برای مهمانان و مدعوین پخش شد.

در بخش دیگری از مراسم بهروز نصیری رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری، با تبریک فرارسیدن سال نو با حاضران در مراسم، اظهار داشت: ساخت این فضا در راستای اسکان نوروزی همکاران فرهنگی بوده است.

وی افزود: در سطح کشور برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز و تابستان نیاز به فضای مناسبی است، ساخت خانه معلم فرهنگیان با همین هدف صورت گرفت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری عنوان کرد: متاسفانه شهرری با وجود ظرفیت معنوی عظیم در امر هتل بسیار ضعیف است و هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به ساخت هتل در این شهر نشده است.

نصیری افزود: سال 80 وام ساخت یک هتل تامین شد اما اقدامی صورت نگرفت، تنها یک هتل در دولت آباد در حال ساخت است که در صورت تکمیل پاسخگوی این حجم مهمانان نخواهد بود.

وی بیان داشت: با همکاری و همت دوستان در آموزش و پرورش اقداماتی انجام گرفته و مراکزی در چند ناحیه شهرری برای اسکان فرهنگیان آماده شد، ما همواره در تلاش هستیم که برای همکاران فرهنگی امکانات لازم را فراهم کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم حنانه قره چارلو یکی از دانش آموزان ممتاز مدرسه مکتب زینب شعری از اشعار شاهنامه را نقالی کرد.

در ادامه مراسم عباس باقری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: سال 81 نخست وزیر کره جنوبی در دیداری که با معاون آموزش و پرورش کشورمان داشت گفت که خود متولی آموزش و پرورش کشورش است تا به این وسیله وضعیت آن را مطلوب کند چرا که پیشرفت یک کشور به آموزش و پرورش آن بستگی دارد.

باقری افزود: زمانی که شوروری نخستین فضانورد خود را به کره ماه فرستاد آمریکایی‌ها علت این پیشرفت آنها را بررسی کرده و متوجه شدند که شوروی روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کرده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش کشور را احیا می‌کند، اظهار داشت: اگر دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش احیا نشود سایر مراکز و نهادها نمی‌توانند آنگونه که باید در جامعه موثر باشند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلم در آموزش و پرورش، گفت: معلمان در خط مقدم مدارس هستند بنابراین باید با روحیه و انگیزه بالا سر کلاس حضور یابند به همین علت چنین مراکز برای آنان ساخته می‌شود.

باقری ابراز کرد: ما با 30 هزار پرسنل برای استقبال از میهمانان نوروزی در مدارس رفاهی را داریم.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: در برخی از شهرها نیز مانند مشهد و شیراز اگر درباره اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ورود نکند نوعی بحران اجتماعی ایجاد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه