English

برآوردهای اولیه نشان داد

تهرانی‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

جشنن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» همزمان با سراسر کشور در ۳۷۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

تهرانی‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه امسال بیست و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار شد؛ اظهار کرد: بیست و ششمین جشن نیکوکاری سال جاری در روزهای چهارشنبه (۱۸ اسفند) به میزبانی بیش از چهار هزار مدرسه، پنجشنبه ۱۹ اسفند در ۳۷۰ پایگاه و ۲۰ اسفند در ۱۶ پایگاه در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

محسن ولیئی، با بیان اینکه در سال گذشته مردم استان تهران در جشن نیکوکاری بیش از ۲۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، گفت: تاکنون براساس برآوردها اولیه بیش از ۸۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی اعلام شده که آمار نهایی در حال تکمیل است؛ ولیئی خاطرنشان کرد: هدف عمده برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش برای کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه‌های هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیران است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰۰ درصد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم پیش از شروع سال جدید، بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده نیکوکاران تا پایان سال با اولویت نیازمندی بیشتر بین افراد کم‌بضاعت تقسیم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه «آنی پرداخت کمیته امداد امام خمینی استان تهران» با شماره گیری #021*8877* و وارد کردن مبلغ مورد نظر و یا با شماره گیری سامانه تلفن گویای ۷۳۵۵ و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۷۳۵۵ جاری جام بانک ملت با کد شناسه ۱۴۳۹ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه