English

رونمایی از طرح جدید صندوق صدقات در یزد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری، از رونمایی طرح جدید صندوق صدقات همزمان با اولین روز هفته نیکوکاری در یزد خبر داد.

رونمایی از طرح جدید صندوق صدقات در یزد

به گزارش خبرگزاری موج، «محسن علیزاده» در آیین رونمایی از طرح جدید صندوق صدقات همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: استان یزد یکی از استان‌های گردشگر پذیر است و سالانه تعداد زیادی گردشگر به این استان سفر می‌کنند .

وی افزود: با توجه به این موضوع و سوال‌هایی که گردشگران در ارتباط با صندوق‌های صدقات می‌پرسند، صندوق‌های جدید با طرح مناسب و توضیحاتی به زبان انگلیسی و فارسی طراحی و رونمایی شد .

علیزاده عنوان کرد: این صندوق‌ها در مسیرهایی که گردشگران خارجی در آن تردد دارند گذاشته می‌شود تا هم سوالات آنها پاسخ داده شود و هم در صورت تمایل بتوانند کمک خود به نیازمندان را به صندوق‌های صدقات بیاندازند .

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به این که بر روی این صندوق‌ها ضرب‌المثلی به زبان انگلیسی در ارتباط با کمک کردن به نیازمندان قرار دارد، گفت: همچنین صندوق صدقاتی با طرح بادگیر در استان یزد طراحی شده است .

وی ادامه داد: این صندوق هم امروز رونمایی شد تا هم نمای زیبایی داشته باشد و هم فرهنگ کمک کردن به دیگران که در یزد به صورت ویژه وجود دارد با پیوند خوردن به ارزش‌های تاریخی، به گردشگران داخلی و خارجی منتقل شود .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از امروز جشن نیکوکاری در استان یزد و همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا جمعه 20 اسفند ادامه دارد .

علیزاده در پایان در مورد شایعه هزینه صدقات در خارج از کشور خاطرنشان کرد: این موضوع اصلا درست نیست بلکه مدل کمک‌های کمیته امداد درکشورهای دیگر اجرا و صندوق‌هایی در این کشورها نصب شده است تا مردم همان مناطق بتوانند به هموطنانشان کمک کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی