English

حوادث جاده‌ای باعث کشته و مجروح شدن ۲۱ نفر شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: روز گذشته ۴ تصادف مهم در کشور اتفاق افتاد که ٣ تصادف در اثر انحراف به چپ خودروها اتفاق افتاده است.

حوادث جاده‌ای باعث کشته و مجروح شدن ۲۱ نفر شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در مورد این حوادث رانندگی اظهار داشت: ساعت ١٢:۵۵ دیروز، در محور یزد-کرمان، کیلومتر ٩٠ (استان یزد) یک دستگاه سواری کیا واژگون شد که در اثر این واژگونی ۵ نفر مجروح شدند.

این تصادف به دلیل توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاده است. وی افزود: تصادف دوم ساعت ١٧:۴٠ دیروز در محور اهر کیلومتر ٢٠( استان آذربایجان شرقی) و بین ٣ وسیله نقلیه( ٢ سواری پیکان و یک وانت نیسان) اتفاق افتاده است. در این تصادف که ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشت، به علت انحراف به چپ یکی از پیکان ها اتفاق افتاده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد سومین تصادف گفت: ساعت ۱۷:۵۰ دیروز در استان گیلان و بین ۴ وسیله نقلیه حادثه ای روی داد. ٣ دستگاه پراید و یک دستگاه سایپا ١٣٢ ، در محور فرعی خشکبیجار-لشت نشاء کیلومتر ٢۵ باهم برخورد داشته اند که منجر به مجروح شدن ٣ نفر شد که علت این حادثه، تجاوز به چپ یکی از پرایدها بوده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: چهارمین تصادف ساعت ٢١ دیشب، به بین پژو پارس و تاکسی پژو ۴٠۵ در محور مهران کیلومتر ٢۵ ( استان ایلام) روی داد که دلیل تجاوز به چپ پژوپاری اتفاق افتاده، متاسفانه  یک کشته و هشت مجروح به جای گذاشت. وی گفت: این ۴ تصادف در مجموع ١٩ مجروح و ٣ کشته به جای گذاشت که ١۴ نفر مجروح و ٣ نفر کشته نتیجه انحراف به چپ خودروها بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه