English

با این فاکتور کسب و کار خودتان را متحول کنید

شرکت تخصصی چاپ فاکتور فروش متین به خوبی به همه نیاز های شما آگاه است و میداند که چگونه فاکتور فروشی استاندارد که به اعتبار کسب و کار شما اضافه کند را طراحی و چاپ کند. شما با مراجعه به سایت چاپ فاکتور متین خواهید توانست به سادگی فاکتور مورد نظر خود را سفارش دهید

با این فاکتور کسب و کار خودتان را متحول کنید

به گزارش خبرگزاری موج، همه کسانی که فروشنده هستند و کالا یا خدماتی را ارائه میدهند دوست دارند که علاوه بر رشد کسب و کار شخصی خودشان مشتری های قدیمی را حفظ کرده و مشتری های بیشتری هم به دست بیاورند. اما اصول مشتری مداری چگونه است و شما چطوری میتوانید مشتری های جدید برای خودتان دست و پا کنید و در عین حال مشتری های قدیمی را هم حفظ کنید؟ با چاپ فاکتور فروش مختص به خودتان! میپرسید چگونه؟ با ما همراه باشید.

لیست موضوعات

  • روش آشنایی با مشتریان جدید
  • ویژگی های فاکتور فروش استاندارد
  • سخن پایانی

روش آشنایی با مشتریان جدید

مشتری های قدیمی اگر روند کار شما، کیفیت کار و محصولات شما را ببینند به یک سیستم تبلیغ رایگان و سیار تبدیل خواهند شد. این یعنی چی؟ بیشتر توضیح میدهم!

یعنی اینکه شما با ارائه خدمات عالی به مشتری های خودتون به آن ها اثبات میکنید که توی کار خودتان خبره هستید و آن ها میتوانند روی شما حساب ویژه ای باز کنند. بعد از جلب اعتماد مشتری ها، آن ها هر جا که ببینند کسی به شما و خدمات و کالایی که ارائه میدهید نیاز دارد به سرعت شما را معرفی خواهد کرد.

با این ادبیات : ببین من یه جایی رو میشناسم که ظروف آشپزخانه اش خیلی با کیفیت هستند و قیمت مناسبی هم دارند. این هم آدرس و شماره تلفنش...

بدین ترتیب شما مشتریانی جدید خواهید داشت که مشتاق خرید از شما هستند و کسب و کار شما رشد خواهد کرد. اما به این فکر کردید که مشتری ها چطوری می توانند در مورد شما صحبت کنند؟ و شما را چگونه به دیگران معرفی کنند؟

پس همیشه به این فکر باشید که در تمامی برگه ها و محصولاتی که به مشتری ها ارائه میدهید یک نشانه قوی و چشم گیر داشته باشید که در یاد ها بمانید.

 مثلا فاکتور فروش؛ شاید فکر کنید کارت ویزیت برای این کار مناسب تر است اما فاکتور نسبت کارت ویزیت یک برتری دارد. با این توضیح که اطلاعات و آدرس و شماره تلفن و مشخصات خرید دراخلش به صورت دقیق و با جزئیات توضیح داده می شود. از طرفی چون فاکتور فروش نوعی سند تجاری محسوب میشود و مشتری ها همیشه آن را برای اثبات خرید نگه داری میکنند ماندگار تر است. چون که بعد ازمدتی کارت های ویزیت دور انداخته می شوند. به همین دلیل توصیه میکنیم که حتما برای مشتری ها فاکتور فروش صادر کنید.

شما در ارائه فاکتور فروش و چاپ فاکتور علاوه بر اینکه می توانید اعتماد مشتری ها را به خودتان جلب کنید یک سند تبلیغاتی و تجاری هم به او ارائه میدهید که شما را به دیگران معرفی کند.

زمانی که شما برای مشتری فاکتور می نویسید یک سری اطلاعات هم از او دریافت میکنید مثل آدرس و شماره تلفن. شما با این اطلاعات می توانید یک بانک اطلاعاتی از مشتریان  خود به دست بیاورید و بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان خدمات یا اجناس خود را بهبود و تغییر دهید. هم چنین این اطلاعات به شما کمک می کند که تخفیف های ویژه را به اطلاع مشتریان خود برسانید و برای آن ها پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

چاپ فاکتور متین

ویژگی های فاکتور فروش استاندارد

تا این جا متوجه شدیم چرا باید برای مشتری ها چاپ فاکتور فروش صادر کنیم. اما ویژگی های یک فاکتور فروش استاندارد چیست؟

یک فاکتور فروش استاندارد باید مشخصاتی داشته باشد که برای مشتریان قابل درک باشد و بتوانند اطلاعات کافی را در آن پیدا کنند. در ادامه بیشتر بررسی میکنم.

نام شرکت در بالای فاکتور فروش

نام شما و کسب و کارتان در قسمتی چشم گیر از فاکتور فروش برای مشاهده توسط مشتریان اهمیت برای مشتریان قابل درک هست. این نام باید به‌اندازه کافی در برگه شما بزرگ باشد که بتوان بدون دردسر آن را مشاهده کرد و این برگه را با برگه های تجاری دیگری اشتباه نگرفت.  البته رعایت ابعاد نسبت به‌اندازه صفحه بسیار ضروری است. برای مثال می‌توان این نام را در سمت راست بخش بالایی صفحه قرار داد تا در نخستین نگاه به صفحه بتوان آن را مشاهده کرد. همچنین بزرگ‌ترین فونت انتخابی در صفحه نیز باید به این عنوان اختصاص داده شود. خوب است بدانید که فاکتور فروش نمی‌تواند عنوان دیگری به‌غیراز کلمه یادشده را بر روی خود داشته باشد.

اطلاعات فاکتور فروش

فاکتور فروش نه‌تنها برای مشتریان، بلکه برای شما نیز اطلاعاتی ارزشمندی دارد. برای نمونه شما برای شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی خود باید اطلاعات شرکت خود و شناسه‌های مالی مربوط به مالیات را در برگه جای بدهید.

مراودات دقیق تر با مشتریان دائمی و خاص

مورد سوم به کسب‌وکار و مراودات تجاری مابین شرکت‌های بزرگ و مشتریان قدیمی و ثابت بازمی‌گردد. شرکت‌ها می‌توانند تجارت خود با شرکتی خاص را تحت شماره شناسه منحصربه‌فردی طبقه‌بندی کنند که این امر موجب می‌شود تا فرایند کاری سرعت بگیرد. درج این شماره در فاکتور فروش‌هایی که مربوط به فعالیت‌های تجاری با شرکت یادشده است می‌تواند کل روند کسب‌وکار را آسان تر کند.

اطلاعات مکانی و راه های ارتباطی

وجود نام و آدرس بر روی یک فاکتور فروش ضروری است. شما باید تمامی اطلاعات مربوط به ادرس و شماره تلفن را به درستی و در مکانی واضح بروی فاکتور فروش چاپ کنید.

تاریخ و زمان انجام معامله

تاریخ یکی دیگر از نکات بسیار مهم در فاکتور فروش است. معمولا افراد تنها یک تاریخ را در این برگه‌ها درج می‌کنند درحالی‌که استاندارد یک فاکتور فروش شامل دو تاریخ است. تاریخ نخست مربوط به زمان صدور این فاکتور و تاریخ دوم مربوط به زمانی است که مشتری آن را تحویل گرفته و هزینه را پرداخت می‌کند. خوب است به یاد داشته باشید که فرمت انتخابی در تمامی فاکتورهای یک شرکت باید به‌صورت یکسان اعمال شوند.

توضیح دقیق و لیست وار کالا یا خدمات ارائه شده

خدمات و کالاهای ارائه شده در فاکتور فروش باید کاملا واضح باشند. بدین ترتیب مشتریان از ریز خرید و خدمات دریافتی خود آگاه خواهند شد.

درج هزینه نهایی

مجموع هزینه پرداخت شده باید در بخشی مجزا در پایین صفحه درج شوند. حتی می‌توان با تغییر دادن رنگ این بخش در صفحه بتوان به یافته شدن سریع‌تر آن با اولین نگاه کمک شایانی کرد. بهترین کار برای این کار استفاده از پرده‌های روشن‌تر از رنگ قلم مورد استفاده است تا نه‌تنها عدد مورد نظر خوانایی خود را حفظ کند بلکه بتوانید به‌خوبی این بخش را قابل رویت سازید. قرار دادن یک کادر به دور این بخش نیز از دیگر راهکارهای مفید برای ایجاد تمرکز بصری ناخودآگاه بر روی آن است، بااین‌حال این کار باید با خطوطی اندکی ضخیم‌تر از خطوط جداول داخل فاکتور انجام شود تا در نخستین نگاه، توجه انسان به‌صورت ناخودآگاه بیشتر به‌سوی این بخش جلب شود.

تعیین نوع وصول هزینه

در بسیاری از موارد شما خدماتی را به افراد ارائه می‌کنید و آن‌ها در بازه زمانی مشخصی اقدام به بازپرداخت هزینه‌ها به شما می‌نمایند. در این شرایط باید تاریخ مربوط به زمان مورد انتظار برای تسویه‌حساب در این صفحه جای داده شود تا بتوان از آن به‌عنوان ابزاری قانونی برای پیگیری عدم وصول مطالبات نیز استفاده کرد. به‌این‌ترتیب می‌توان اهمیت امضا و مهر در برخی از فاکتورهای فروش را نیز درک کرد که این امر بسته به سیاست‌های شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری مختلف، می‌تواند تفاوت‌هایی بزرگ را داشته باشد. برای این موضوع نمی‌توان انتظار راهنمایی جامعی را برای تمامی افراد داشت و بهترین کار بررسی قوانین داخلی شرکت و صحبت کردن با افراد مسئول در این زمینه است.

شماره فاکتور یگانه

آخرین مورد که بسیار ضروری و البته بدیهی است، شماره فاکتور است. شماره هر برگه فاکتور باید کاملا منحصربه‌فرد باشد و این امر موجب می‌شود تا در آینده دو فاکتور فروش با هم تداخلی نداشته باشند. برای ایجاد شماره فاکتور کافی است تا به مراکز حرفه‌ای چاپ مراجعه کنید. این مراکز می‌دانند که چگونه می‌توان با فرمتی استاندارد، شماره‌های فاکتوری بسیار مناسب و البته منحصربه‌فرد را برای فاکتور فروش تولید نمود و به‌این‌ترتیب دردسری دیگر از میان حجم سنگین تعداد فعالیت‌های شما برداشته خواهد شد.

سخن پایانی

حال که از اهمیت مشتری مداری و اهمیت ارائه فاکتور به مشتریان صحبت کردیم تصمیم داریم یک مرکز معتبر و استاندارد در حوزه چاپ فاکتور فروش به شما معرفی کنیم. شرکت تخصصی چاپ فاکتور فروش متین به خوبی به همه نیاز های شما آگاه است و میداند که چگونه فاکتور فروشی استاندارد که به اعتبار کسب و کار شما اضافه کند را طراحی و چاپ کند. شما با مراجعه به سایت چاپ فاکتور متین خواهید توانست به سادگی فاکتور مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از اعمال سلایق شخصی در طراحی با پرداخت آنلاین، فاکتور فروش خود را درب محل کار خود تحویل بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه