English

رییس اردوگاه شهید باهنر به موج خبر داد:

حضور ۱۲۰۰ کانون فرهنگی و تربیتی در اردوگاه باهنر/برگزاری سومین دوسالانه کانون های فرهنگی و تربیتی ۲۰ تا ۲۳ آبان

رییس اردوگاه شهید باهنر از برگزاری سومین دوسالانه کانون های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از 20 تا 23 آبان خبر داد.

حضور ۱۲۰۰ کانون فرهنگی و تربیتی در اردوگاه باهنر/برگزاری سومین دوسالانه کانون های فرهنگی و تربیتی 20 تا 23 آبان

علی عراقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ضمن تشریح برگزاری سومین جشنواره دو سالانه کانون های فرهنگی و تربیتی، اظهار کرد: این جشنواره از فردا 20 آبان تا 23 آبان در اردوگاه بین المللی شهید باهنر تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی دانش آموزان و ارائه دستاوردها، کارهای هنری و مهارت های دانش آموزی همچنین به نمایش گذاشتن مهارت های گروهی دانش آموزان برپا می شود.

رییس اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به بخش های هنری، علمی و فرهنگی در برپایی سومین جشنواره دو سالانه کانون های فرهنگی و تربیتی مدارس سراسر کشور، خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور 1200 کانون فرهنگی و تربیتی سراسر کشور برگزار می شود و از چهار بخش اصلی تشکیل شده است.

عراقی افزود: بخشی از جشنواره به مهارت های دانش آموزان اختصاص دارد، بخش دیگری شامل فروشگاه با فروش دستاورهای دانش آموزی است که کالاهای تولید آنها به فروش می رسد، بخش دیگری جُنگ شبانگاهی و ضیافت شبانه است و با حضور هنرمندان کشور که پیش تر در کانون های فرهنگی و تربیتی بودند، برپا می شود.

وی در همین رابطه عنوان کرد: با حضور گروه های سرود و نمایش و موسیقی جُنگ شبانه دانش آموزی فرصتی برای تعامل و داشتن اوقات فراغت و مفرح برای دانش آموزان است.

رییس اردوگاه شهید باهنر تهران به برپایی کارگاه های آموزشی در زمان برگزاری جشنواره به عنوان رکن چهارم این رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی این دوره ها برگزار و موجب ارتقاء دانش و به روز شدن اطلاعات آنها می شود و دستورالعمل های جدید کانون های فرهنگی و تربیتی به مدیران در سراسر کشور اطلاع رسانی می شود.

عراقی همچنین در خصوص اهمیت برگزاری این نوع از جشنواره های ملی در سطح دانش آموزی، اظهار کرد: یکی از راهکارهای تحقق سند تحول بنیادین ایجاد فضا و امکانات برای تربیت دانش آموزان در ساحت های اجتماعی، تربیت فرهنگی و اقتصادی دانش آموزان است که در این جشنواره ها بر این موارد متمرکز می شویم.

وی ادامه داد: سعی بر این این است که در کانون های فرهنگی و تربیتی موقعیت های مفید برای افزایش مهارت های فردی و گروهی دانش آموزان فراهم شود و در این کانون ها ضمن مهارت آموزی موفق به کارآفرینی هم شویم و در ادامه اشتغالزایی نیز برای دانش آموزان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی