English

درگرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

اجرای ۴۱ برنامه محوری در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای ۴۱ برنامه محوری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد فتح خرمشهر در استان خبرداد.

اجرای ۴۱ برنامه محوری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان غربی، جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: همچنین برگزاری ۲ هزار و ۷۰۰ فعالیت در پایگاه‌های بسیج سراسر استان در این ایام تدارک دیده شده است

وی افزود: شعار امسال برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر، «ما متحدیم» تعیین شده و برگزاری برنامه‌ها هم در همین راستا تمهید شده است.

وحیدی ادامه داد: تجمع دانشجویی با موضوع عملیات بیت المقدس، همایش پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس، همایش وحدت نیروهای مسلح، برگزاری آیین بزرگداشت شهید بروجردی همزمان با اول خرداد سالروز شهادت این شهید والامقام، غبارروبی مزار شهدا، اکران مردمی فیلم غریب در رده‌های بسیج از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از تقدیم‌ ۱۰۹ شهید و ۷۸ جانباز و آزاده از این استان در عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر خبر داد و گفت: در چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر از ۱۵ فرمانده این استان همزمان با سایر استان‌های کشور قدردانی خواهد شد.

وحیدی اظهار کرد: همزمان با این ایام همچنین پروژه آبرسانی در ۱۹ دهستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اولین گردانی که وارد خرمشهر شد، گُردان شهید حمید باکری بود، یادآور شد: این امر موجب افتخار رزمندگان این استان است که سهمی در عملیات آزادسازی خرمشهر قهرمان داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه